18 Haziran 2014 Çarşamba

KEÇEDEN TAÇ YAPIMI AMA BUNLAR TEK BOYUTLU:)


   

        Bu yaz Beren'imizin doğum günü var.Doğum gününde prenses olacak inşallah.Tüm tabakları, bardakları, süsleri konseptine uygun olarak kullanılacakları günü bekliyorlar.Kurabiyeleri cupcakekler ile beraber ablamla beraber yapacağız, o gün gelsin onları da paylaşacağım:) Yukarıdakiler işte prensesin doğum günü için keçeden yapıldı.Sempatik fotoğraflar çekerken kullanılsın diye:)

         Şimdi gelelim bu taçların yapılışına.Öncelikle taçlar için kalıp çıkardım.Kalıplarım alttaki fotoğrafta.

        Sonra keçelerden bu kalıpları kullanarak taç figürlerini kestim.Birde bebişimiz 1 yaşına basacağı için üzerine  keçeden birler kestim. Bunların fotoğrafları da altta.



          Son olarak da yine aynı kalıpları kullanarak  altlarına kartondan destekler yapıştırdım . Keçe ile karton arasına kalıbı yapıştırmadan birer çubuk geçirdim ki tutması kolay olsun :)
          Söylemeyi unuttuğun iki şey var sanırım .Birincisi tüm yapıştırma işlemlerini sıvı silikonla yaptım.Bir diğeri ise mavi olanın kenarlarını diktim hangisi güzel oldu bilmiyorum ama birini düz birini dikişli yapmak istedim.
           Böylece çalışmam bittiii ... 
           Herkese  musmutlu günler diliyorum görüşmek üzere:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder