11 Haziran 2014 Çarşamba

doğum için kapı süsü

   ''Beren'im için yaptığım kapı süsü iyi ki doğdun birtanem:)''
Ailemizin ilk bebeği ablamın biricik kızı Beren için yaptım bu kapı süsünü.Doğumdan hemen sonra taktık kapımıza.Bebeğimizde Allah'a şükür sağlıklıydı ki büyük bir zevk duyduk bu süsü kapıya yerleştirirken.
Gelelim teyzesi bu süsü nasıl hazırladı:
     Önce kartonla yuvarlak bir zemin hazırladım.Sonra keçe ile kapladım zemini.Ardından KEÇEDEN küçük motifler kestim istediğiniz her şekil olur ben tavuk ,kuzu,çiçek,kelebek,kuş nazar boncuğu ve yaprak yaptım.
Önce şekillerden ikişer tane kestim arasına pamuk yerleştirdim ve diktim böylece dolgun  motiflerim oluştu.Pamuğu bir tek yapraklar için kullanmadım.Motifleri silikonlar kartonun üstündeki keçeye yapıştırdım.Şekildeki çitleri yapmak içinde bol bol dondurma yedik çünkü dondurma çubuklarını kullandım:) En son olarak kartonun arkasına iki tane bir üst bir alt olmak üzere kurdele yapıştırdım ve tülü bağladım. Kapıya da tülü alttan üstten geçirerek kapı süsünü sabitledim.
      Biz çok beğendik inşallah size de bir fikir vermiş olurum yapmak isteyen herkese kolay gelsin:)
      Bu arada Beren' imiz bir yaşına basacak doğum günü hazırlıklarımız var onları da paylaşacağım inşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder